Direktlänk till inlägg 2 oktober 2013

★ Roadtrip and stuff -

Av Sweetheart ~ - 2 oktober 2013 12:15

I måndags var J och jag till Falun för undersökning, sen drog vi till Siba. Där hittade jag en urgullig liten pastellrosa elvisp som jag älskar! Så självklart fick den följa med hem. Sen drog vi oss vidare mot Borlänge och Kupolen. Där fick ett grymt snyggt armband från Ur & Penn följa med hem också, plus lite andra saker som jag faktiskt inte kommer ihåg vad det var just nu. Har visst ett minne som en guldfisk ibland.. 
Det var tur att vi fick låna bil, för det var så skönt att komma hemifrån :) J köpte ett jättefint halsband åt mig som jag fick när vi satt oss i bilden - jag var på dåligt humör for some reason. Och på halsbandet står det "How beautiful life is when you are in the world <3" - Jag har haft det på mig sen dess! Och det fick mig på bättre humör, så det var ju bra ^^ 
När jag blir själv igen om en stund så ska jag passa på att pyssla lite innan det är dags att dra sig mot skolan. Fan, såg på klockan nu att jag börjar om 2 timmar, så det hinner jag inte! Får göra det efter -_- Uhh. Måste duscha idag och fixa lite för imorgon bär det av till Borlänge igen för att fira min tös som fyller hela 3 år! Jag kan inte förstå var tiden flygit vägen någonstans. Mammas stora tjej, är så stolt över dig <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sweetheart ~ - 19 juni 2014 17:40

Inatt sms'ade jag Simone och frågade om hon skulle med ut, och så blev det. Skönt att bara vara och skita i allt annat. Gick inte och la mig förren ca 5 imorse. Sen skulle jag ju upp sen också och iväg till Borlänge för möte. Så jag sov ca 3,5-4 timm...

Av Sweetheart ~ - 7 juni 2014 19:39

I förrgår var J och jag på bio, innan det åt vi 'min' kycklingwok som jag inte gjort på evigheter. Så otroligt god! Borde göra den oftare. Ungefär 30-40 minuter senare gick vi mot bion och det var inte ens några trailers före så inte fattade väl jag ...

Av Sweetheart ~ - 7 juni 2014 19:10

Vid lunchtid idag sms'ade Johanna mig och frågade om jag hade lust att ta en fika. Ungefär 1 timme senare sitter vi på centrum kondis och skrattar så vi får ont i magen av min tokiga dotter. Förstår inte var hon får allt ifrån. Jag lyckades filma hon...

Ovido - Quiz & Flashcards