Direktlänk till inlägg 8 juli 2013

★ Mitt nya kapitel.

Av Sweetheart ~ - 8 juli 2013 18:48

Jag vet att jag (för inte alls längesen) skrev en massa skit om en viss person, och även om jag inte kan ta tillbaka det så skriver jag av mig om det här. För jag har bestämt mig för att visa mig bättre. Så det känns jävligt trist att det som skrevs inte kan bli oskrivet, då jag vräkte ur mig i en kommentar på dennes blogg. Ångrade mig sekunden efter, och efter att ha 'pratat' med en viss "A" så insåg jag att; jag är bättre, bara jag visar det utåt.

Jag tänker inte sjunka lika lågt. Jag tänker leva mitt liv och inte låta något påverka mig. Visst fan kanske det känns, att en person inte låter en vara och fortfarande vräker ur sig massa hemskheter. Men det får jag ta i så fall. Hatar h*n mig så mycket så får det vara så. Alla kan inte tycka om/älska alla. Men hatar man verkligen någon så mycket så borde man väl heller inte lägga sån energi på all hat mot en människa? Borde man inte bara släppa allt, då det bara är historia nu?

Vi hade det vi hade, även om vi inte gillade det och inte fattade bättre. Låt det bara vara historia och inget mer. Så det är det jag tänker göra. Låta det vara historia. Spelar ingen roll hur mycket jag ogillar den delen av mitt liv, men alla går igenom något ont för att komma till lyckan. Det är inget man kan göra åt. Man gjorde dumma och dåliga val, men det är dem man lär sig utav. Det är de valen som formar ens personlighet och ens framtid. Så jag är glad att jag har den historian bakom mig, jag är glad att jag tog mig igenom så mycket och är där jag är idag. Utan allt det och lite till, så hade jag inte varit lycklig nu. Alla har upp -och nergångar, men jag är lycklig ändå och jag vet att det bara kan bli bättre.

Alla sår håller på att läka. Det har tagit mig år, men ju längre tid det går, ju mer förgånget blir det. Jag har blivit krossad, mitt hjärta har gått i tusen bitar om och om igen, jag har blivit våldtagen, sparkad och slagen på. Men likt förbannad står jag på mina ben och har världens leénde på läpparna!

Med detta vill jag också be om förlåtelse för det jag skrivit till dig, och hade tagit tillbaka det om jag kunde. Önskar dig trots allt lycka och ett bra liv.

Tack för mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sweetheart ~ - 19 juni 2014 17:40

Inatt sms'ade jag Simone och frågade om hon skulle med ut, och så blev det. Skönt att bara vara och skita i allt annat. Gick inte och la mig förren ca 5 imorse. Sen skulle jag ju upp sen också och iväg till Borlänge för möte. Så jag sov ca 3,5-4 timm...

Av Sweetheart ~ - 7 juni 2014 19:39

I förrgår var J och jag på bio, innan det åt vi 'min' kycklingwok som jag inte gjort på evigheter. Så otroligt god! Borde göra den oftare. Ungefär 30-40 minuter senare gick vi mot bion och det var inte ens några trailers före så inte fattade väl jag ...

Av Sweetheart ~ - 7 juni 2014 19:10

Vid lunchtid idag sms'ade Johanna mig och frågade om jag hade lust att ta en fika. Ungefär 1 timme senare sitter vi på centrum kondis och skrattar så vi får ont i magen av min tokiga dotter. Förstår inte var hon får allt ifrån. Jag lyckades filma hon...

Ovido - Quiz & Flashcards