Direktlänk till inlägg 29 juli 2013

★ I den här värmen...

Av Sweetheart ~ - 29 juli 2013 17:32

.. så får man inte mycket gjort. Inte så mycket som jag skulle vilja i alla fall. Man blir helt slut på en gång och sätter sig istället i soffan och glor på teve, sitter vid datorn.. och dricker soda. 

I fredags var mamma, Fredde, brorsan och jag till sjön och badade. Fy fan vad skönt det var! Sen solade jag en del så nu har man äntlien mer färg på kroppen. Trött på att vara en blekfis, men nu jäklar ^__^ Efter badet så åker jag och hämtar hem min lilltös, så i helgen har jag spenderat tid med henne.

I lördags var det så sjukt kvavt.. okej, det har varit kvavt hela helgen, men iaf.. blev lätt grinig och både dottern och jag var väl på lite dåligt humör. Men det gick fint ändå :} Vi fick även besök av min papi och hans tjej, som hjälpte mig med att få upp lite hyllor :} Blev sjukt snyggt i hallen. - Tack! Samtidigt så fick jag även bort saker från vardagsrummet och hallgolvet så lägenheten ser bra mycket större ut ;}

.. Och i söndags åkte jag och lämnade dotra hos sin far, och hon somnade i min famn på vägen dit. Jag älskar när det händer, - så sjukt mysigt! Det enda som förstörde den bussresan var chauffören.. usch så grinig jag blev på han. Tycker de borde bemöta sina medresenärer med respekt och vara trevliga! Gubbjävel >__< 

Idag har jag fått lite gjort iaf. Tagit kort på saker som ska säljas iväg, har för mycket som jag borde ha gjort mig av med för länge sen. Är ju bland annat N's gamla kläder från när hon hade stl 74, 80, 86.. Hon är liksom på 92/98 nu. Sammanlagt med hennes och mitt så är det hela fyra kartonger! Inte undra på att det tagit plats.. Men snart är det väck! Ska iväg med en svart sopsäck till Erikshjälpen också, men har inte haft ork. Tung är den också. Måste prata med Daniel om han kan hjläpa mig, så kan man ta fåtöljen på samma gång. För tillfället står den utanför portdörren och har väl gjort i snart en månad, hah -_-' Tiden flyger ju iväg!

Vill på kryssning snart igen, så jag tog mig friheten att boka för två till Helsingfors (så jävla fint där). Så ska höra med någon av tjejerna om de vill med :}

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sweetheart ~ - 19 juni 2014 17:40

Inatt sms'ade jag Simone och frågade om hon skulle med ut, och så blev det. Skönt att bara vara och skita i allt annat. Gick inte och la mig förren ca 5 imorse. Sen skulle jag ju upp sen också och iväg till Borlänge för möte. Så jag sov ca 3,5-4 timm...

Av Sweetheart ~ - 7 juni 2014 19:39

I förrgår var J och jag på bio, innan det åt vi 'min' kycklingwok som jag inte gjort på evigheter. Så otroligt god! Borde göra den oftare. Ungefär 30-40 minuter senare gick vi mot bion och det var inte ens några trailers före så inte fattade väl jag ...

Av Sweetheart ~ - 7 juni 2014 19:10

Vid lunchtid idag sms'ade Johanna mig och frågade om jag hade lust att ta en fika. Ungefär 1 timme senare sitter vi på centrum kondis och skrattar så vi får ont i magen av min tokiga dotter. Förstår inte var hon får allt ifrån. Jag lyckades filma hon...

Ovido - Quiz & Flashcards