Alla inlägg under maj 2014

Av Sweetheart ~ - 29 maj 2014 18:08

Ärligt, jag minns i stort sett ingenting från förra året! What the hell? Det jag minns just nu, är att familjen och jag var och badade i dammsjön några gånger. Men sen då..?

Nej, det här året har gått så fort...så jag borde verkligen börja blogga oftare! Dels för att jag ska komma ihåg allt man gjort (och inte gjort) för att kunna blicka tillbaka. Men även för att det är skönt att få skriva av sig lite då och då. jag älskar ju att skriva, men det har gått för lång tid sedan jag gjorde det sist. Har visserligen "bloggat" på en annan sida, ett par inlägg, men gillar den här bloggplatsen ;) bättre och jag får aldrig tummen ur att skapa ett inlägg i vilket fall som helst. Men jag ska bli bättre. Ska börja bildblogga lite mer tror jag :) Roligare, mer intressant och bättre!

Eftersom mitt minne och jag inte går så där jättebra ihop, så struntar jag i att skriva om sånt som jag har hunnit med att göra i år. Istället kan jag  börja med hur mina två senaste helger har varit - där har jag i alla fall bildbevis för mitt minne, haha ;) Dock så har jag inte fixat in bilderna från kameran till datorn, så det ska jag göra ikväll och så skriver jag ett inlägg om det antingen senare ikväll eller imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards