Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

★ Midsommar -13

Av Sweetheart ~ - 22 juni 2013 14:40

Igår kväll ringde Sandra och undrade om jag ville ha lite party med några pers, så det blev det. Oförberedd som man var så städade jag som en tok. Under ca 1 timme så hade jag ordning. S fick en chock att jag var så snabb, haha. Hon vet hur det såg ut innan ;) Vi var hos mig i ungefär 1,5 timme, sen drog vi ut mot Svedjan hos några andra - fifan vilken långpromenad. Dit och hem.. men det gick bra, till slut x/ Varmt så inni h-vete! Var där ca 1 timme, sen drog vi hem till "J" - helt plötsligt blev folk trötta och höll på att somna. Lite senare gick jag, Sandra, "S" och "L" till Sveaparken och gunga, sen hem till mig och slockna i soffan vid 4.15-30 ca. "L" vaknade efter ett tag och drog "hem" och sov. Det var meningen att vi skulle dra till Donken när de öppnade, men folk blev för bakis, inkl. jag själv, haha. Vi andra + "J" och hans vän drog dit lite innan lunch istället. Jag tog cykeln, hade aldrig pallat ta mig dit annars, och inte hem heller för den delen...så sjukt slut i kroppen. Ska passa på att vila lite nu så får vi se om jag ska träffa bf senare :) Det var en bra kväll trots allt, tills jag bara ville lägga mig ner och sova. Saknade min säng, men den kunde man ju inte ligga i....jävla saker, och fu vad jag inte vill sälja den :( Köpte en 180-säng i torsdags istället för min 140. Men jag älskar den så funderar på att ha kvar den ändå, haha, åhw :/ *beslutsångest* - Herregud, vi flyttar om 2-4 dagar också -.'

4.57 in the morning - Beautiful sunrise
(the picture didn't make reality fair tho')



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sweetheart ~ - 19 juni 2014 17:40

Inatt sms'ade jag Simone och frågade om hon skulle med ut, och så blev det. Skönt att bara vara och skita i allt annat. Gick inte och la mig förren ca 5 imorse. Sen skulle jag ju upp sen också och iväg till Borlänge för möte. Så jag sov ca 3,5-4 timm...

Av Sweetheart ~ - 7 juni 2014 19:39

I förrgår var J och jag på bio, innan det åt vi 'min' kycklingwok som jag inte gjort på evigheter. Så otroligt god! Borde göra den oftare. Ungefär 30-40 minuter senare gick vi mot bion och det var inte ens några trailers före så inte fattade väl jag ...

Av Sweetheart ~ - 7 juni 2014 19:10

Vid lunchtid idag sms'ade Johanna mig och frågade om jag hade lust att ta en fika. Ungefär 1 timme senare sitter vi på centrum kondis och skrattar så vi får ont i magen av min tokiga dotter. Förstår inte var hon får allt ifrån. Jag lyckades filma hon...

Ovido - Quiz & Flashcards