Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Sweetheart ~ - 6 juli 2013 22:38

I onsdags var Sandra & jag ner på stan en sväng, men först ner till däckservice med hennes moped. Efter det tog vi ut pengar & var in på Rock Hair där jag frågade om hur mycket de tar för att tunna ur hår. 150:- skulle det gå på & hon hade tid direkt. Så jag fick det fixat, sen gick jag hem & hon åkte hem till sig. Lite senare kom hon & Emma på besök. Sandra hjälpte mig bleka underhåret. Sen blev det skitsnack & massa skratt (: I fredags kom de hit igen, & då färgade alla håret. Jag blekte underhåret ännu en gång, Sandra behöll sitt blonda hår med en touch av svart underhår som hon hade förut innan vi träffades & fina Emma blev kastanjebrun. Härligt fin färg på henne! De blev sjukt fina båda två (: J kom förbi på kvällen också medan tjejerna var kvar. Hon blev kvar tills i förmiddags, men vi gick inte & la oss förrän 7-7.30 imorse, haha! Hemskt. Fattar inte vad jag gör vaken nu xD Hur som helst, det har varit en bra vecka där jag har umgåtts med fina vänner & BF, samt att jag fått lite gjort i nya lyan (: Har varit sjukt seg vissa dagar & bara fått lite gjort, men det går sakta men säkert framåt.

Imorgon ska J till Vansbrosimmet. Håller tummar & tår på att det kommer gå som du vill! - All lycka till


Har egentligen inte orkat blogga då det har varit mycket med flytt & städning m.m Men tänkte, lika bra att göra det nu när jag ändå lovat att lägga upp fler sneakpeaks (;

Ovido - Quiz & Flashcards