Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Sweetheart ~ - 19 juni 2014 17:40

Inatt sms'ade jag Simone och frågade om hon skulle med ut, och så blev det. Skönt att bara vara och skita i allt annat. Gick inte och la mig förren ca 5 imorse. Sen skulle jag ju upp sen också och iväg till Borlänge för möte. Så jag sov ca 3,5-4 timmar (y) Underbart.. 

Imorgon ska jag med Sofia till Kupolen - hoppas på att få hitta lite nya underkläder då jag "krympt ur" mina gamla, haha. Jag vill inte gå med för stora underkläder nå mer x) Ska se om jag kan hitta lite festkläder också eller bara nåt nytt linne och byxa. Skulle sitta fint!

Imorgon kväll blir det fest med Simone och några till som jag aldrig träffat förr :) Ska bli intressant och jag hoppas få kul så jag kan rensa tankarna på annat skit.

Får se om man orkar utgång med Sofia i Borlänge på lördag, haha, jag kommer totalt cpdö! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards